Sposób załatwiania spraw
Sekretariat Poradni czynny: poniedziałek – piątek godz. 8.00-18.30
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
listownie na adres:
Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna nr 22, ul. Malownicza 31, 02-272 Warszawa
mailowo na adres: ppp22@eduwarszawa.pl
telefonicznie: (22) 846 19 18, 723 244 579
osobiście w siedzibie Poradni:
Dyrektor Poradni przyjmuje interesantów po wcześniejszym umówieniu spotkania.
Specjaliści Poradni przyjmują interesantów w godzinach swojej pracy określonych w harmonogramie tygodniowym, po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty.
W poradni obowiązują druki/formularze, które należy stosować przy załatwianiu danej sprawy. Druki są dostępne w siedzibie Poradni i na jej stronie internetowej.
Wnioski o wydanie opinii i orzeczenia należy składać po zakończeniu wszystkich badań i skompletowaniu dokumentacji właściwej dla danej sprawy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 04-11-2022 - Edycja treści
- 11-06-2021 - Edycja treści
- 11-02-2021 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 101